Lynsalg: Opptil -45% på Leiligheter i Blagnac i dag!
Annu-hotel.com
0 stjerner

BLAGNAC hyper centre T2

19 Rue Pasteur, 31700 Blagnac, Frankrike

BLAGNAC hyper centre T2 ligger i Blagnac, 5,1 kilometer fra Zénith de Toulouse teater, 9,1 kilometer fra Toulouse messesenter, og 9,2 kilometer fra Toulouse stadion. Overnattingsstedet ligger 7,1 kilometer fra Compans Caffarelli Metro Station og 7,5 kilometer fra Saint-Cyprien Republique Metro Station. Denne leiligheten med 1 soverom har TV (flatskjerm), vaskemaskin og kjøkken med mikrobølgeovn samt gratis WiFi. Håndklær og sengetøy finnes tilgjengelig i leiligheten. Diagora kongressenter ligger 20 kilometer fra BLAGNAC hyper centre T2, mens Pierre Baudis Japanese Garden er 6,6 kilometer unna. Toulouse-Blagnac lufthavn ligger 3 kilometer unna.

De mest populære fasilitetene

Internett
9.4

Gjennomsnittsvurdering fra 1 til 10

8 Omtaler

Personale 100
Fasiliteter 90
Renhold 100
Komfort 100
Valuta for pengene 100
Beliggenhet 100

Prisoversikt

984 NOK / natt*

* Cirkapris for én natt

Se hva som er ledig

Gjesteomtaler av BLAGNAC hyper centre T2

Elena - 02/02/2026 11:47:47

"Nice comfortable little apartment close to tram station and city center. We have stayed there on other occasions while visiting Toulouse."

"Aucun."

Dominique - 11/12/2025 12:14:00

"Bel équilibre : chambre , séjour cuisine et Salle d’eau."

"Aucun."

Elena - 30/07/2025 09:26:32

"La amabilidad de la anfitriona, espectacular atenta y receptiva"

"Me gustó mucho la decoración"

Monica - 07/05/2025 01:13:47

"Es increíble, estaba impecable y cerca al centro de la ciudad… la dueña de casa muy amable."

"Aucun."

Elena - 27/03/2025 10:37:16

"Nice small apartment in town with everything you need for a comfortable stay. The apartment is in an old building in center of town close to restaurants and stores and a 5 min walk to the tram station that takes you to Toulouse in 20-25 min. It is well equipped with a comfortable bed and a very nice shower."

"Aucun."

Jürgen - 22/09/2024 09:44:13

"Sehr schöne Lage an einer netten kleinen Geschäftsstraße. Supermarkt, Bäcker, Feinkostladen, alles in 2 min Fußreichweite. Mit Taxi 10 min zum Flughafen. Mit Tram schnelle Verbindung in die Innenstadt (30 min) und zum Messegelände MEETT. Isabelle ist sehr nett, wir durften spät auschecken."

"Wenig Schrankplatz für Kleidung."

Se hva som er ledig

Du kan se hva som finnes på rommene, hvis du går til listen over ledige rom og trykker på et av romnavnene. Da vil du få opp en beskrivelse av det rommet.

5
32 ft²
Soverom 
1 dobbeltseng
× 2

Les dette før du booker

BLAGNAC hyper centre T2 tar gjerne imot spesielle ønsker – du kan legge til en kommentar under neste steg.

Innsjekking
14:00 - 21:00
Gi overnattingsstedet beskjed om ankomsttiden din på forhånd.

Utsjekking
- 11:00

Gjesteomtaler

"This is a great apartment in a newly reconstructed older house, very clean and the communication with the friendly owner is excellent. Salanches is a nice little town <30 minute drive from major ski resorts around Mt Blanc."

"Detailed info how to get in and out. Clean, comfortable bed. However, host communicated exclusively by emails and in command form, like do this, don't do that. No please, no kind request."

"Location, close to many villages but quiet and relaxing"

"Hele plezierige ontvangst. Goede uitleg over huisje en tips voor omgeving. Ook goede tips om met hond te wandelen. prettige sfeer en privacy"

"Very cozy place and beautiful location in the town. The hosts couldn't be there but made sure that our check-in was smooth and our installation comfortable. All necessary ammenities were provided."

"Appartement conforme aux photos, propre et fonctionnel. Propriétaire sympathique et réactif."

"Die Gastgeber waren sehr nett und hilfsbereit für alles. Sie haben uns ganz herzlich empfangen."

"The, host sent an entire instruction booklet on WhatsApp which clear and perfect to get into the apartment."